Ole2 Dari Aussie utk Rumahku Tersayang

Yeay2 ari nih kite cite pasal umah plak.. Dah lama rasanyer kot tak hapdet pasal rumah I.. betul x? So, arini ada cite spesel lah nak share ngan uolls semua.. *ahaks* Alaa.. bukan cite tergempak pong.. Aritew.. Kite kan pi ala2 shopping kat Harbour Town, sibuk mikir.. apelah nak beli utk rumah ni.. 

Sebabnyer, I kalo pi mane2.. mesti nak beli utk rumah.. Nanti, biler ternampak.. terus teringat la.. Sonotsnyer time pi jln2 kat Gold Coast ritew... Haaaa.. camtuh..

Oklah.. jom tgk gambo2 plak..

Kite cekau jam dinding kat kedai Typo..
Rasanyer kat KL ada jeks kedai tuh.. dan kalo tak silap ada kat Setia Alam Mall..
saje jeks beli sebab rasa sesuai sgt letak kat dapur I..



Ok ok ok.. tutup mate semua..
wayar kusut giler hokaaay..
Please la.. jgn tengok.. malu tau.. :p


Sape nampak angkat tgn!!
Yg gambo mickey makan aiskrim tuh ada kat situh..
ala2 vintage.. I suke.. :D


Last skalik!! Kat wet kitchen I..
Saje jeks letak satu sign 'Clean Shine'
ni utk ingatkan semua jgn lupe cuci pinggan2, mangkuk2, cawan2 yg kotor hokay...
Mama nak semua clean dan shiny.. ekekkee
Matchy2 kan semua *Alhamdullilah*
Mmg ikut citerasa I.


Comments

Aidashar Abdul said…
very nice..i love the clock! hehe
irmafittaputri said…
clean shine...wah good reminder..sakit betul kalau sinki ade seketul pinggan kan.