Shopping Barang Sekolah Kakak!

Balik2 opis Jumaat lepas papa buat surprise!! Sblum amik mama, dia dah amik kakak ngan adik dari rumah nanny... Surprise dia ada syarat tuh... Hari Ahad papa terpaksa keje sampai mlm. so ni langkah nk memujuk ati mama la ni.. :p

Tny mama nk pi mana.. Mama decide nk pi Alamanda jeks... dah alang2 bleh cari perlengkapan pra sekolah kakak.. :) papa biasaklah.. nk pujuk kan.. so on aje.. Abis ronda2 pakson, papa ajak mkn kat kenny rogers.. yummy... dah lama x makan kat sini.. masa mama preggie arituh tak lalu plak nk makan kat kenny..

kakak.. sronok jeks dah dpt stationary barbie yg dia nk sgt..

tokeh place order...

erm.. saya nk ni dan ini.. :p


mama suke sgt gambo Ruzain yg ni... :) dah bleh senyum dah...

kakak dpt adik puun mesti la dpt ye x?

Pattern baju adik pun ala2 nk pi skolah jugaks...

Total mama ngan papa spend tadelah grand sgt...
RM 190 -->
4 t-shirt putih
3 sluar track hitam
6 pasang stokin hitam
1 pasang kasut hitam kiki lala
magic pen
pencil box barbie
stationary set barbie
gam
scissors
color pencil (tableh beli beso2 sebab nk bawak pi skolah.. sure hilang2 nyer)

Hopefully kakak bersemangat lah nk pi skolah baru...
:D

Comments

Iela Fazielah said…
thn depan xmasuk smart reader ke??suka farissa dpt brg pinky minky ye
Nadra Farissa said…
dh x la auntie.. next year pra sekolah plaks!! :D