Pesta Floria 2010

Pernah pegi ke Pesta Floria?? Sebenarnye.. mama pun tak tau pesta ni wujud ekeke.. or pernah di adakan before this.. Last weekend.. Tok Ayah ajak kami sekeluarga ke Pesta ni.. Dia nak carik pokok bunga (nama pokok tu dah terlupe...) So, about 4pm kami bergerak ke Precint 2, Putrajaya... Ni dia hasilnye..

Signboard in front of Pesta Floria ni...

Waaaaah shantik nye... :)

Bermcm2 jenis bunga dan pokok ada kat sini.. some are for shows and some are for sale.. sape nak beli leh ar singgah..

Mama ni suke tgk.. tp nak membela.. haaaaa tak larat!!

Org punye la ramai... pastuh panas giler!! Ada gerai2 jual minuman.. makanan.. ni gerai aiskrim.. putus hasrat nk pi membeli..

Sementara Tok Ayah pi shopping2 bunge2 dia.. kami yg lain takde agenda.. hahahaha..

Kesian Farissa.. nmpk kusut giler kan.. dia nk pi Alamanda ni.. tp tak kesampaian..

Punye lah ramai org kat sini...

Achu control macho kat tepi tasek.. ekekek..

So, in the end.. membuat keputusan utk melepakkan diri memasing dgn mkn pizza beramai2..
hihihihi... sodap2.. tp minum air yg berais lg sodap...
itu saje ye.. till next time..

Comments

intanmaria said…
beshnya!
misti banyak pokok2 bunga yang menarik kan!
____________________________
http://mariaariffbaby.com
Nadra Farissa said…
leh tahan la.. cume rumah je yg blum siap.. so takde mood nak membeli pokok bunga.. hihih..
FAIZA AMIR 2001 said…
Montelnya farrisa...gerammm nak geget pipi dia :):)