It's My Party!!

Heyaaa!! Guess what month it is? Come on!! Guess? Teeheee * dah tanya orang syok sendiri plak*
It's my birthday laa!!! I am 31 young.. *whoop whoop* Nasib baik nak ngaku taw...
Kalo tak ngaku.. I masih 29 forever.. Sape nak melawan plak kan?

Tahun ni, I dapat rasakan yg diri I ini begitu spesel skalik.. *cheewaaah* Kenapa spesel? Sebab cek abg kita la Mr. Bob.. Tahun ni I dpt 2 presents.. Ape dia? Adalah... sssshhhhh malas nak cite kat sini... Tp serius, maybe sebab ada budget lebih, dia nak gaks hadiahkan bini sumthing spesel.. muahaha... Bab makan pun tuntut gaks.. Eh mestilah!

Jadi, hari birthday kite pun pi la Delicious kat Mid Valley.. *ek eleh delicious je ke?* Tak kire la kat mana asalkan ada org nak blanje kite.. ye tak? *Alhamdullilah* Jemput makan... tp sblum tuh...

Happy birthday to me...
Happy birthday to meee..
Happy birthday to Farah Izza Shafik...
Happy birthday to me..

*now u can eat*







Mak aaai.. sedap hokay salmon dia...



Comments