March 31, 2009

Happy Brithday Nellie!

Last weekend, ada party utk Farissa dtg. Birthday party Nelliena yang pertama! Happy Birthday Nellie!! Byk dpt present ke?

Bersiap utk ke sane..

Membelek buku IKEA 2009..

Nellie dan mama..

Hakimi tekun memerhatikan belon!

Happy Birthday to u!! Cantik kek Barney ye..

March 24, 2009

Hari Keluarga KHAS 2009

Hari Sabtu lepas ialah Hari Keluarga (KHAS) Haji Abu Hassan & Hajah Salmah! Al-maklumla Sabtu kene keje pastu rush pi Melaka nak menyamput pesta Khas ni. Sampai di Melaka agak lambat. Dalam jam 5.30pm gitu. Everyone dah start main aktiviti. So apa lagi time kiterang sampai Papa kene tarik tali. Haha.

Papa tarik jgn tak tarik!

Pastuh ada volley ball.. Papa join sekalik..

Sementara papa main games, Farissa enjoy di tepi pantai bersama mama ngah..

Ni lah gambar peminat setia Farissa. Abg Amin. Geram tgk Farissa. Ke mana-mana nak pimpin Farissa sampai mama yang takut.. sebab masih bawah umur.. hehe..

Mama dan Farissa pada malam karaoke..

Top singer cik Farissa.. Nanti tgk la the vid clip..

Paparazzi..

Keletihan..

Yeah.. main pasir.. besnye..

Sebelah resort ni ada tmpt pembiakan penyu Melaka.. So singgah sebentar sblum balik! Hurray percutian yang bes..

video

March 02, 2009

New Things for Farissa!

Some the new things that happen in Farissa's Life!

Farissa tgh emo..

Posing on the bed.. Nak keluar jalan ni..

With her favorite papa..

Kalut nak naik gelongsor..

Sharing is caring..

Little Hamza.. Cute as a doll!!

Bermain dgn Abg Ish..

Dating ngan Abg Ish.. ahaks..

Merajuk tak tentu pasal.. duduk kat tgh2 bangunan.. mama tinggalkan pun tak kisah.. huhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...